Een nieuw hoofdstuk

10 augustus 2019 - Schiphol, Nederland

Even voel ik zo’n kriebel in mijn buik als ik de deur achter mij dichttrek. Het is klaar. Mijn laatste werkdag bij Dokter Bosman zit erop. Ik weet dat ik de goede keuze heb gemaakt, maar onderweg in de auto, gaan de gedachten toch langs mij heen. Ga ik nu echt helemaal voor mijzelf beginnen? Best wel eng! Zal ik niet gewoon weer omkeren en teruggaan?

Het is de afgelopen maanden een rollercoaster geweest. Keihard werken, leren, tussendoor iedereen nog willen zien en afspreken. Zo nu en dan raakt mijn batterij leeg, maar altijd kijk ik uit naar dat ene moment. Het moment waarop de zomer weer aanbreekt, opleiding weer klaar, clienten die op vakantie gaan, de files verdwijnen en ik krijg langzaam meer rust. En terwijl ik mijn mail op afwezig zet, mijn laptop afsluit en mijn werktelefoon uitdoe, weet ik inmiddels wat voor mij het beste werkt om helemaal te resetten voordat ik aan een nieuw hoofdstuk begin: VAKANTIE!

Deze zomer ga ik samen met Jeroen weer een nieuw avontuur tegemoet. Ik neem jullie graag weer mee op ons avontuur, dit keer in Colombia! Heb je nog leuke reistips? We zitten nog zeker 15 uur in het vliegtuig, dus tijd zat om de tips te droppen ;-)

1. Saskia Lodeweegs:
    10 augustus 2019
    Allereerst heerlijk dat je nu vakantie hebt, ff alles loslaten en heerlijk op avontuur met Jeroen. Op naar Colombia....wat een avontuur!!!
    Heel veel plezier, veel mooie momenten, af en toe de zon in de zee zien zakken....
    Hele dikke knuffel en zoen van (tante) Sasxx💋🦋💕❤️
  2. Marion:
    Goeie reis, Lieve schatjes! ❤
  3. Ine:
    10 augustus 2019
    Dit klinkt weer goed en spannend.
    In die 15 uur vliegen komt hopelijk,de welverdiende,rust tot jullie na een hectische tijd.
    Goeie vlucht en veel plezier. Wij kijken uit naar jullie avontuurlijke verhalen. 😍
  4. Annelies Benard-Bos:
    13 augustus 2019
    Geniet er van! We komen er wel🙈