Tot ziens... dag

6 oktober 2018 - New York City, Verenigde Staten

Drankjes, lekker eten, mensen om ons heen die druk kletsen over hun werkdag. We kijken elkaar aan en proosten samen op onze laatste avond uit eten. Alleen doen we dit onder twee tl-lichten in een self-service bruin café. Ja, tripadvisor zei niets over de ruimte zelf. Gelukkig is het eten lekker.

We brengen de laatste dagen door in the big apple. Het weer valt ons alles mee, nog rond de 26 graden. Wederom is het vaak niet te bevatten hoe groot alles is. Central park zou je zo een hele dag kunnen doorbrengen en de gebouwen zijn zo hoog dat je er vanaf kunt bungee jumpen.

Vele mensen die onze blog volgen zijn al eens in New York geweest, dus ik zal jullie onze lijst met bezienswaardigheden besparen. We hebben net als iedereen al deze must-sees gedaan, lekker uit eten geweest (oké dat laatste cafe was iets minder romantisch) en hebben cocktails gedronken op een hoge rooftop bar. Kortom, weer vollop genoten.

Dit keer dus geen bijzonder verhaal, maar gebruik de laatste blog graag om terug te kijken op de afgelopen zes weken. Zes weken waarin we 24 uur per dag op elkaars lip hebben gezeten, hier in de states. Ik soms een beetje crumpy, wat gebeurt als ik honger heb, moe ben of moet plassen. En Jeroen, die het soms lastig vind om toe te geven wanneer die toch niet altijd gelijk heeft. Samen hebben we ontzettend veel gelachen. We maken de Amerikanen soms belachelijk en praten ze graag na: because everything is just THE BEST. Samen hebben we iedere dag de tent weer opgezet tussen de grote Amerikaanse RV’s. Samen waren we verbaasd over hoe groot alles hier is (grand canyons, big cars, grote cola’s en de wallmart). Hebben we allerlei dieren en insecten gezien, meer dan 6000km gereden, kou en snikhitte gekend en zelfs een keer moeten poepen in de bosjes.

Maar bovenal was iedereen die we hebben ontmoet gastvrij en vriendelijk. Hebben we prachtige dingen gezien, gekke dingen gedaan en zijn we elkaar nog steeds niet zat. Ons avontuur hier in Amerika zit er nu op, maar start er een nieuw avontuur voor ons samen, in Koog aan de Zaan.

Bedankt allemaal voor het volgen!
Tot ziens, daag (Jeroen weet waarom)

1. Ine:
    7 oktober 2018
    Wah, een prachtige ervaring en op een mooie manier vast gelegd zodat jullie er nog vaak aan herinnerd worden.
    En dat het dan na zo'n ultieme tijd van samen zijn en alle wel en wee's van elkaar verdragen hebben,nog goed zit, wens ik jullie het allerbeste met jullie volgende avontuur in Koog aan de Zaan. Xx