Departure time!

Paspoort, check
Backpack, check
Reishanddoek, check
Wandelschoenen, check

Met alle reisspullen op zak is het zover: ik ga weer een verre reis maken! Weer terug naar Australië?! Nee, hoe graag ik dat ook zou willen, daar wacht ik nog even mee. Azië, ben ik nu al drie keer geweest. Zuid-Amerika? Ook al kunnen afvinken. Dan blijven over: Noord-Amerika, Afrika, Antarctica. Dat laatste lijkt mij wel tof, maar beetje té koud. En kijken hoe neushorens elkaar knuffelen, komt ook nog wel een keer. Dit keer ga ik voor een all-inclusive vakantie! Strand, stad en natuur. Aan de west-kust van Amerika kom je het allemaal tegen!!

Maar dit keer ga ik niet in mijn 1-tje, maar met mijn maatje Jeroen! Voor de mensen die het nog niet weten, dit is de leukstejongen die er is! Maar hoewel reizen voor mij als ultieme vrijheid voelt, is Jeroen nog niet eerder zolang van huis weggeweest. Gelukkig gaat hij met de meest georganiseerde vrouw op pad die er bestaat. Want als je mij ook maar een beetje kent, weet je dat ik al ruim van te voren de route had uitgestippeld, recensies had gelezen en visums had geregeld, zodat we nu goed voorbereid weg kunnen.

We hebben de dagen afgeteld, werk afgemaakt en alle mensen jaloers gemaakt met het feit dat wij zes weken weggaan. Maar het echte jaloers maken begint pas nu, hier op Schiphol, waarwe klaar staan voor weer een nieuw avontuur. Dus volg onze reisverhalen wanneer je even wilt wegdromen na je drukke werkdag...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ine:
    24 augustus 2018
    Jazeker, poee Jessica je zit nu al in het ritme..dat je dit nu al geschreven hebt ..top.
    Goeie reis en slaap lekker straks.
  2. Tante Fien:
    24 augustus 2018
    Ohh, dat zich geweldig aan🌞🍀
    Goeie start👍
  3. Marion:
    Goede vlucht, schatjes!
  4. Jolanda Romijn:
    24 augustus 2018
    Een super fijne vakantie met elkaar geniet van alles maar vooral van elkaar.
  5. Christel:
    24 augustus 2018
    Een hele mooie reis samen 😎
  6. Corine, Ruud en Alicia:
    24 augustus 2018
    Goede reis, heeeeeeeel veel plezier saampjes, geniet ervan, liefs van ons 3tjes xxx p.s. wel op tijd terug voor de wintersport, hoor😎😘
  7. Sharonne Vrijdag:
    24 augustus 2018
    Hele fijne vakantie gewenst! Geniet er samen van. Herinneringen maken is het mooiste wat er is, helemaal als je dat met je maatje kan doen😉